Które bramki płatności online wybrać?

Które bramki płatności online wybrać?
    Add a header to begin generating the table of contents

    Które bramki płatności online wybrać?

    Klienci sklepów internetowych chcą mieć możliwość płacenia szybko i bezpiecznie. Dlatego właśnie bramki płatności online są ważne dla sukcesu sklepu internetowego.

    Sklep internetowy nie może funkcjonować bez szybkich metod płatności. Najlepszą metodą płatności dla klientów jest płatność elektroniczna, która automatycznie przekierowuje klienta na stronę banku lub umożliwia korzystanie z mobilnych metod płatności. Dla sprzedawców pewność, że pieniądze dotrą bezpiecznie i szybko jest ogromną zaletą.

    Z analizy zachowań i codziennych zwyczajów zakupowych polskich konsumentów wynika, że dla ponad 50% respondentów dostępność różnych form płatności jest bardzo istotnym czynnikiem motywującym ich do robienia zakupów w sieci. Płatność przez Internet, zwłaszcza szybka płatność, jest pierwszym wyborem klientów przy dokonywaniu zakupów online.

    W Polsce jest wiele bramek płatności do wyboru. Warto wybrać tę, która najlepiej pasuje do Twojego sklepu. Dlatego zanim podejmiesz decyzję, powinieneś zapoznać się z ofertą każdej z nich.

    Ważne jest, aby pamiętać, że kiedy podpisujesz umowę z dostawcą bramek płatniczych, zgadzasz się na warunki świadczenia usług.

    Przeczytaj ten artykuł i dowiedz się:

    • Co to jest system płatności online?
    • Dlaczego warto zintegrować je ze swoim sklepem internetowym?
    • Jakie są zalety i wady bramek płatności?
    • Czym należy się kierować przy wyborze bramki płatności?
    • Jak przebiega proces przesyłania i odbierania pieniędzy w płatnościach online?

    Jak porównywaliśmy bramki płatności?

    Nasza firma była zainteresowana stworzeniem listy firm oferujących możliwość płatności kartą kredytową. Na tę listę wpłynęło wiele kryteriów dotyczących procesorów płatności. Trudno było znaleźć kompletną listę, ale zdecydowaliśmy się zawęzić ją do dwunastu najbardziej znaczących czynników. Niektóre z nich były krytyczne dla sprzedawcy, a niektóre dla klienta.

    Nasze porównanie zawiera informacje od różnych dostawców płatności online. Nasza baza danych zawiera informacje o różnych ofertach różnych operatorów, w tym informacje, które uzyskaliśmy bezpośrednio od operatorów. W naszym porównaniu nie uwzględniamy ofert promocyjnych. Wypłaty dla indywidualnych pracowników mogą być wyższe niż wypłaty dla firm.

    Ponieważ profesjonalne płatności online zwiększają szybkość transakcji, a systemy płatności online oferują wiele funkcji, wybór najlepszego z nich staje się coraz trudniejszy. Przygotowaliśmy dla Państwa krótki przewodnik po płatnościach online, opisujący co należy wziąć pod uwagę przy wyborze bramki płatniczej oraz z jakiego systemu płatności online skorzystać.

    Jaką bramkę płatności wybierzesz w 2022 roku?

    1. Co to jest system płatności online?
    2. Dlaczego warto wprowadzić szybkie płatności w sklepie?– Zalety szybkich płatności– Wady szybkich płatności
    3. Jak założyć bramkę płatności?
    4. Jak wygląda rynek płatności internetowych w Polsce?
    5. Brak płatności online w sklepie
    6. Co warto brać pod uwagę wybierając bramkę płatności?
    7. Jakie są prowizje i opłaty w szybkich płatnościach?
    8. Którą bramkę płatności online wybrać?
    9. Porównanie ofert operatorów płatności online
    10. Integracje bramek płatności
    11. Płatności odroczone
    12. Podsumowanie

    A. System płatności online to metoda płatności online, która umożliwia użytkownikom przekazywanie sobie nawzajem środków finansowych drogą elektroniczną.

    System płatności E-Commerce to bezpieczny system płatności online, który pozwala klientom na dokonywanie zakupów online.

    „E-commerce” lub handel elektroniczny to termin oznaczający kupowanie i sprzedawanie przedmiotów przez Internet, np. płacenie kartą kredytową lub przelewem bankowym.

    Zasada wysyłania i otrzymywania pieniędzy online.

    1. wdrożenie bramki płatności w sklepie
    2. rejestracja i podpisanie umowy z operatorem płatności
    3. operator potwierdza wpłatę wysyłając e-mail do klienta i sprzedawcy w sklepie
    4. odbiorca akceptuje wpłatę i dysponuje pieniędzmi z poziomu panelu systemu płatności
    5. płatność przez klienta za produkt przelewem, kartą kredytową za pośrednictwem bramki
    6. sprzedawca przelewa otrzymane środki na swoje konto bankowe

    Płatności online są zarówno szybkie, jak i bezpieczne. Operatorzy płatności bardzo rygorystycznie podchodzą do zabezpieczenia całej transakcji za pomocą szyfrowania SSL oraz przy użyciu różnych niezawodnych i skutecznych systemów bezpieczeństwa.

    Systemy płatności, takie jak szybkie przelewy, znane są na polskim rynku jako płatności online i często stosowane są zamiennie: bezpieczne płatności online.

    Ludzie preferują zakupy i bankowość online, dlatego chętnie przyjmują płatności szybko. Dlatego ważne jest, abyś wdrożył system szybkich płatności w swoim sklepie.

    Bramki płatności – definicje

    System płatności online to mechanizm, który pozwala ludziom płacić za towary i usługi online. Usługa ta jest świadczona przez agenta rozliczeniowego, który zapewnia dostęp do różnych metod płatności. Agent ten akceptuje płatności za pomocą kart kredytowych, szybkich przelewów bankowych (Pay-By-Link), BLIK, Apple Pay, Google Pay itp.

    Model pay-as-you-go jest zazwyczaj stosowany w przypadku transakcji internetowych. Kiedy użytkownik płaci za produkt lub usługę, pieniądze są pobierane z jego konta bankowego i przekazywane na konto bankowe sprzedawcy. Po zakończeniu transakcji pieniądze są odsyłane z powrotem na konto bankowe użytkownika.

    Operator płatności to firma zajmująca się obsługą płatności internetowych. Istnieją również inne firmy, które specjalizują się w tego typu usługach, ale zanim zdecydujesz, z którą z nich chcesz współpracować, powinieneś przeanalizować każdą ofertę z osobna.

    Do największych dostawców bramek płatniczych w Polsce należą:

    • PayU
    • Przelewy24/Dotpay
    • Tpay
    • eService
    • w moim kraju (ING)
    • paynow (mBank)
    • Blue Media
    • Fondy

    Płatność online to proces, który gromadzi informacje o transakcji na stronie internetowej instytucji finansowej i przekazuje środki na Twoje konto. Przekazanie środków nie wiąże się z żadnymi opłatami.

    System pozwala klientom zapłacić za zakupione przedmioty i natychmiast przekazać pieniądze sprzedawcy. Dzięki temu sprzedawcy mogą otrzymywać płatności bez opóźnień i zapewnić kupujących, że pieniądze zostały przekazane sprzedawcy. System ten pozwala sprzedawcom na realizację zamówień w ciągu 24 godzin.

    Przelewy elektroniczne – (pay-by-link) to metoda automatycznej płatności, która wypełnia za klienta formularz przelewu końcowego.

    Samodzielne wypełnienie formularza przelewu nazywane jest e-przelewem.

    Jeśli otrzymujesz obciążenie zwrotne na swoją kartę kredytową, oznacza to, że nie jesteś zadowolony z zakupionych produktów lub usług; lub też mogłeś zostać oszukany przez firmę lub sprzedawcę.

    W jaki sposób wdrożenie szybkich płatności przynosi korzyści dla biznesu?

    Płatności online pozwoliły firmom na zwiększenie szybkości dokonywania płatności i zaksięgowanie ich na kontach firmowych. Obecnie możliwe jest natychmiastowe przetwarzanie płatności online, co oznacza, że transakcja zostaje zaksięgowana na koncie firmy.

    Zalety szybkich płatności

    Wygląda na to, że klienci ufają szybkim płatnościom online ze względu na bezpieczeństwo, więc popularność opcji płatności online wciąż rośnie.

    Dla klientów, którzy kupują online, czas jest ważny. Z pomocą systemów płatności internetowych klienci mogą zaoszczędzić czas przy zakupie rzeczy w sieci. Pieniądze klienta trafiają na subkonto sprzedawcy w ciągu kilku sekund, a na konto sklepu po kilku godzinach.

    Główną ideą płatności ratalnych jest to, że można płacić za rzeczy w etapach. Jest to szczególnie przydatne przy sprzedaży drogich produktów.

    Wady szybkich płatności

    Z każdą transakcją finansową wiążą się opłaty i prowizje. Prowizje od szybkich płatności stanowią procent od wartości transakcji, czasami dodatkowo do opłaty jednorazowej.

    Sklepy internetowe znane są z tego, że pobierają dodatkowe opłaty za przetwarzanie płatności.

    Wysokość opłat i prowizji zależy od operatora. Zazwyczaj można je znaleźć na stronie internetowej operatora. Zazwyczaj można je negocjować.

    Karty kredytowe nie były używane przez klientów. Transakcje te były realizowane za pomocą rachunku głównego, aby przelać środki na konto sklepu, kupujący musi złożyć dyspozycję przelewu.

    4. Brak płatności online w sklepie internetowym

    Sklep internetowy może zostać sparaliżowany przez brak systemu płatności online, który wspiera zakupy online, a to jest problem w dzisiejszym świecie, gdzie płatności online są koniecznością. Klienci nie wyobrażają sobie dziś zakupów w sklepie internetowym przy użyciu tradycyjnych metod bankowych.

    Ludzie często porównują produkty i usługi oferowane przez inne sklepy, szczególnie w przypadku zakupów we wczesnych godzinach porannych. Z tego powodu mogą zdecydować się na zakup w sklepie, w którym mogą łatwo dokonać zakupu i od razu zapłacić. W przypadku zakupów internetowych ludzie mogą nie być w stanie cieszyć się korzyściami płynącymi z płatności online.

    Bramki płatności online stają się standardowym elementem nowoczesnego e-commerce. Fakt, że niektóre sklepy internetowe nie wdrożyły takich bramek świadczy o lekceważeniu potrzeb klientów. Może to mieć negatywny wpływ na postrzeganie i wizerunek takiego sklepu.

    4. Jak wygląda rynek e-płatności w Polsce?

    Operatorów płatności w Polsce można łatwo od siebie odróżnić. Na przykład Dotpay, Przelewy24 i eService znane są z szybkich i bezpiecznych płatności, natomiast Tpay i PayU znane są z opłat, które pobierają.

    Niektóre kraje i banki zaczęły wdrażać system, w którym ludzie mogą szybko płacić sobie nawzajem bez ponoszenia żadnych opłat. Przykładami są mBank w Niemczech i australijski BPay.

    Chociaż można znaleźć twarde dowody, takie jak stawki prowizji, opłaty za karty kredytowe i ogólne warunki z witryny porównanie, warto również spojrzeć na opinie klientów. Są one szczególnie ważne w przypadku korzystania z mało znanych bramek płatności, ponieważ taka strona może łatwo zamieścić fałszywe recenzje.

    Jeśli chodzi o bramki płatności na polskim rynku, najpopularniejsze są następujące systemy: Tpay, eService, Przelewy24, PayU, Dotpay. Wśród tych systemów na polskim rynku istnieje największa liczba operatorów bramek płatności online, które dostarczane są przez banki. Są one bezpieczne, spełniają wymagane normy bezpieczeństwa, posiadają certyfikaty i są bardzo dobrze oceniane przez Komisję Nadzoru Finansowego. Ponadto dają one możliwość wyboru spośród różnych opcji oprócz przelewów bankowych i kredytów.

    5. Jak założyć bramkę płatności?

    Założenie systemu płatności online jest trudne dla większości firm, ponieważ wymagają one minimum jednoosobowej działalności gospodarczej. Tak jest nawet w przypadku firm obsługujących karty kredytowe.

    W przypadku rejestracji w systemach płatności online, założenie konta jest proste i zajmuje mniej niż jeden dzień. Do panelu rejestracyjnego musisz dołączyć dokumenty biznesowe, a ich weryfikacja może potrwać 1-2 dni. W niektórych przypadkach może zaistnieć konieczność podpisania prawnie wiążącej umowy.

    Jak mogę wybrać bramkę płatności?

    Wybór najlepszej oferty dla danego sklepu zależy od wielu istotnych czynników. Na przykład należy wziąć pod uwagę zarówno parametry finansowe, jak i funkcjonalne. W zależności od Twoich potrzeb i wymagań, oferty, usługi i stawki prowizji mogą się znacząco różnić.

    Aby szybko i bezpiecznie dokonywać płatności, należy korzystać z usług znanych dostawców płatności, takich jak PayPal czy Visa. Powinni zwrócić uwagę na system bezpieczeństwa platformy płatniczej, szyfrowanie, możliwość korzystania z szyfrowanego połączenia SSL, wykorzystanie 3D-Secure, a także gwarancję, że platforma płatnicza posiada certyfikat PCI DSS, aby zapewnić ochronę pieniędzy swoich użytkowników.

    Usługi bramek płatniczych są przydatne dla sklepów internetowych, które umożliwiają dokonywanie płatności za pomocą kart kredytowych. Visa i MasterCard są obsługiwane przez wszystkie bramki płatnicze. Różnice w obsługiwanych kartach przez szybkie płatności można zobaczyć w tabeli.

    PayU to pakistański PayPal.

    Zakupy internetowe. Klienci korzystają z Internetu, aby znaleźć zniżki, przeczytać opinie, porównać ceny i uzyskać informacje o kosztach wysyłki przedmiotów. Firmy zajmujące się szybkimi płatnościami tworzą aplikacje do płatności mobilnych, za pomocą których klienci mogą płacić za zakupy za pomocą swoich smartfonów.

    Przelewy pomiędzy systemami płatniczymi odbywają się w imieniu klienta za pośrednictwem platformy, która zarządza całą transakcją. Wszystkie pieniądze przelane przez klienta trafiają na konto firmy obsługującej platformę. Firma ta zapewnia obsługę płatności, ale również przypisuje pieniądze do konkretnego kontrahenta, czyli konkretnego sklepu internetowego.

    Właściciel sklepu widzi pieniądze w banku i wie, ile operator wpłaca, ale nie zna dokładnej kwoty, którą operator wypłaca, dopóki nie złoży zlecenia wypłaty. Gdy pieniądze opuszczą konto operatora, są zapisywane na konto właściciela. Pieniądze pojawią się na koncie właściciela po zaksięgowaniu ich przez bank

    7. Jak kształtują się opłaty pobierane przez szybkie płatności?

    Tabela przedstawia ceny operatora dla pełnych stawek opłat głównych i prowizji, które zawierają podatek VAT.

    Porównanie ofert płatności online

    W przypadku chęci współpracy z dostawcą, który zapewnia możliwość dokonywania szybkich płatności online, należy ocenić wszystkie oferty najważniejszych bramek płatniczych na rynku.

    Pamiętaj, że to, co wydaje się złe dla jednej bramki płatniczej, może być zrekompensowane przez inne czynniki. Weź pod uwagę fakt, że bramki płatnicze podały dane na podstawie własnych opinii i że Twoja sytuacja może się różnić od tego, co zostało przedstawione w poniższych tabelach.

    Opłata startowa jest jednorazową opłatą, którą uiszcza się przy podpisywaniu umowy z operatorem. Nie musi ona oznaczać, że najlepsza cena oferowana przez pierwszego operatora jest najgorszą ceną oferowaną przez drugiego.

    Możesz otrzymać PayU za DARMO. Ale będziesz musiał go aktywować poprzez uiszczenie opłaty aktywacyjnej. I kosztuje Cię 110PLN (około $23), aby dokonać

    Platforma PayU pobiera najwięcej opłat za rejestrację konta. Kosztuje ona 39 zł. Dwa wiodące serwisy bankowości błyskawicznej – Dotpay i Tpay – kosztują 10 zł za aktywację. W przypadku Przelewy24 nie ma opłaty za aktywację konta. Jest natomiast opłata za przelew w wysokości 1kwoty 1,5 zł, która jest kwotą stałą. W Fondy nie ma opłaty za aktywację konta. Co tak naprawdę

    Wypłacenie pieniędzy z kontaWypłata środków z konta wymaga wykonania polecenia przelewu zgromadzonych środków na koncie przejściowym, na rachunek firmy. To podstawowa usługa, która zapewnia płynność finansową sklepowi internetowemu. Jest to usługa darmowe i operacja ta nie obciąża opłatami w żadnej firmie. Jednak ilość wykonywanych takich transakcji w ciągu miesiąca rozliczeniowego może być ograniczona.

    PayPal żąda 1 zł opłaty za każdą transakcję. Jeśli wypłacasz pieniądze z konta, płacisz 2 zł. Jeśli wypłacasz pieniądze z innego konta niż konto PLN, płacisz 40 PLN.

    Tpay umożliwia klientom wykonanie do 4 darmowych przelewów w miesiącu, a każdy kolejny będzie kosztował 2 zł za przelew. Pozostali operatorzy płatności oferują nielimitowane darmowe przelewy.

    Prowizja za przelew i transfer to opłata pobierana zarówno od nadawcy, jak i odbiorcy przekazu pieniężnego. Jest ona odkładana na rzecz platformy w ramach prowadzenia serwisu.

    Istnieje kilka sposobów pobierania opłat od klientów, w zależności od różnicy między ofertą a średnią ceną. Czasami różnica między ofertą a średnią ceną nie jest aż tak duża. Istnieją jednak różnice między ofertami, które powinieneś wziąć pod uwagę.

    PayU płaci prowizje za przelewy online, płatności gotówką i kartami kredytowymi aż do 2,3% od wysłanych lub wypłaconych pieniędzy. Stawki dotyczą wyłącznie przelewów pomiędzy klientami PayU.

    Aby uzyskać jak najniższe koszty przy przekazywaniu środków do przyjaciół i krewnych za pomocą tradycyjnego konta bankowego, usługą płatniczą jest Fonda. Jednak za każdy przelew musisz zapłacić dodatkową stałą opłatę w wysokości 20 eurocentów. W przypadku tej usługi prowizja za przelew wynosi 1,3% plus stała opłata w wysokości 10 eurocentów. Płacąc kartą kredytową zapłacisz 1,59% plus stała opłata w wysokości 39 eurocentów. Bez względu na to, którą metodę wybierzesz, prowizja wynosi 1,9%. Najniższą możliwą cenę za przelew z zagranicy można uzyskać wybierając metodę płatności Dotpay. Pobierają oni 1,9% plus stałą opłatę w wysokości 30 groszy. Serwis płatniczy Przelewy24 oferuje prowizję w wysokości 1.

    Niższa prowizja 1,3% w Tpay

    Możesz zarejestrować się w celu uzyskania prowizji w wysokości 1,3% za pomocą linku rejestracyjnego.

    Opłaty za zwroty

    Jeśli masz sklep internetowy, który korzysta z bramki płatniczej do przetwarzania płatności, jesteś chroniony przez procedurę chargeback.

    Dostawcy usług płatniczych PayU, Doyf, FondyFee oraz dostawca usług chargeback eforwards.com oferują zwrot pieniędzy i opłat osobom niebędącym abonentami, co daje kwotę

    8. Którą bramkę płatności online wybrać?

    Najlepszym sposobem, aby odpowiedzieć na to pytanie jest spojrzenie na rynek i wybranie firmy, która najlepiej pasuje do Twoich potrzeb. Zależy to od kilku czynników, takich jak prowizja za transakcję, koszt aktywacji, liczba obsługiwanych metod płatności oraz szybkość płatności.

    Systemy płatności bardzo różnią się od siebie. Najważniejsze wydaje się to, czy wybrana przez Ciebie bramka płatnicza generuje dla Ciebie wysokie obroty i czy działasz w branży, w której dostępnych jest wiele systemów płatności. Ten artykuł nie da Ci gotowej odpowiedzi, jaką bramkę płatniczą wybrać, ale ten przegląd z pewnością da Ci dobrą sugestię, który system płatności będzie najkorzystniejszy dla Twojego biznesu. „””

    Transfer amountPayUPrzelewy24TpayDotpayFondy10 zł0,23 zł0,19 zł0,13 zł0,30 zł1,00 zł20 zł0,46 zł0,38 zł0,26 zł0,38 zł1,14 zł50 zł1,15 zł0,95 zł0,65 zł0,95 zł1,56 zł100 zł2.30 zł1.90 zł1.30 zł2.26 zł500 zł11.5 zł9.5 zł6.50 zł9.5 zł15.6 zł1000 zł23 zł19 zł13.00 zł19 zł14.86 zł5000 zł115 zł95 zł65.00 zł95 zł70.86 zł

    Kwota przelewu – kwota pieniędzy, którą klient przelewa przy zakupie produktu. Prowizja – prowizja, którą zapłacisz operatorowi od kwoty przelewu. Kwota ta zawiera rabat, który otrzymasz rejestrując się w naszym programie partnerskim.

    9. Porównanie ofert operatorów płatności online

    Jeżeli jesteśmy zainteresowani rozpoczęciem współpracy z operatorem, które oferuje możliwość wykonywania szybkich płatności online, powinniśmy szczegółowo przeanalizować oferty najważniejszych na rynku bramkę płatności. To najważniejsze płatności online na rynku:

    Płatności Tpay

    Tpay (dawniej Transferuj.pl) to spółka założona przez Polski Kapitał, reprezentująca w 100% polski kapitał. Zajmuje się tworzeniem kompleksowych rozwiązań płatniczych.

    • Prowizja za transfer/przelew: 1,59%
    • Obsługiwane kanały płatności: transfery bankowe, płatności kartą, PayPal, płatności mobilne, płatności SMS, Blik
    • Środki pieniężne na koncie sklepu: możliwość wypłaty z konta przejściowego w każdej chwili (realizacja do 3 dni)
    • Koszty dodatkowe: po 4 wypłatach z konta przejściowego w miesiącu każda kolejna to koszt 2zł
    • Zalety: możliwość realizowanie zwrotów, szeroki wybór banków
    • Opłata aktywacyjna: 10 zł

    Więcej o Tpay można znaleźć tutaj: http://tpay.io/faq.html

    www.tpay.com oferta 

    Niższa prowizja 1,3% w Tpay

    Jeśli chcesz zapłacić mniejszą prowizję, przejdź do linku rejestracji zniżkowej

    Płatności Paynow

    Paynow to bramka płatnicza, którą mBank stworzył z myślą o przedsiębiorcach posiadających rachunki w mBanku. Wystarczy założyć konto firmowe w mBanku, aby móc korzystać z bramki płatniczej Paynow.

    • Obsługiwane kanały płatności: płatności typu pay-by-link, czyli przekierowanie do serwisu banku klienta, płatność Blikiem
    • Prowizja za transfer/przelew: 0,95%
    • Opłata aktywacyjna: brak
    • Zalety: bardzo niska prowizja, zarządzanie finansami firmy i obsługą bramki w jednym miejscu
    • Środki pieniężne na koncie sklepu: możliwość korzystania tylko z konta mBank, dostępność do środków od razu

    www.paynow.pl | cennik 

    Płatności eService

    eService jest wiodącym dostawcą rozwiązań w zakresie płatności bezgotówkowych w Europie Środkowo-Wschodniej, działającym w ponad 20 krajach Europy oraz w regionie Azji i Pacyfiku. Firma obsługuje rozwiązania płatnicze na skalę międzynarodową, umożliwiając klientom sprzedaż na wielu rynkach – obsługując płatności w ponad 150 walutach.

    • Obsługiwane kanały płatności: kart płatniczych, portfeli wirtualnych, MasterPass, PayPal, Apple Pay, Google Pay, przelewów elektronicznych, linków do płatności, BLIK
    • Prowizja za transakcje kartami płatniczymi: 1,5% wartości transakcji + 0,30 PLN za transakcję
    • Prowizja za transakcje BLIK lub Szybki przelew on-line: 1,7%
    • Środki pieniężne na koncie sklepu: już następnego dnia na Twoim koncie
    • Zalety: szeroki zakres dodatkowych usług zwiększających komfort prowadzenia sprzedaży i atrakcyjność zakupów w Twoim sklepie, restauracji, hotelu czy gabinecie
    • Kompleksowa obsługa płatności bezgotówkowych dla wszystkich kanałów i form sprzedaży – omnichannel. Możliwość jednoczesnego podpisania umowy na terminal płatniczy (nawet do 12 miesięcy za darmo)
    • Opłata aktywacyjna: brak

    Więcej informacji o tym, jak działa bramka płatności eService, można znaleźć w tym filmie na Youtube.

    Niższa prowizja w eService

    Za wygodę płacenia kartą debetową chcesz płacić niższą opłatę BLIK, 1 miesiąc za 0%, potem 1,2% i brak opłaty stałej od każdej transakcji.

    Płatności PayU

    PayU jest spółką zależną Naspers, południowoafrykańskiego koncernu międzynarodowego. PayU działa w różnych krajach, w tym w Polsce. Jej biura można znaleźć tutaj.

    • Obsługiwane kanały płatności: płatność kartą, transfery bankowe, PayPal, płatności SMS, płatność kartą, płatności mobilne, płatności cykliczne, Blik
    • Prowizja za transfer/przelew: 2,3%
    • Środki pieniężne na koncie sklepu: możliwość wypłaty z konta przejściowego w każdej chwili
    • Opłata aktywacyjna: 39 zł
    • Zalety: zarejestrowani klienci dokonują płatności poprzez jedno kliknięcie, szeroki zakres obsługiwanych kanałów, możliwość cyklicznych płatności (subskrypcyjny model sprzedaży)

    PayU oferuje darmowe konta dla każdego, kto chce dowiedzieć się więcej na ten temat.

    www.payu.pl www.payu.pl/cennik 

    Płatności Przelewy24

    Przelewy24 jest spółką zależną P24DotCard, jednego z największych dostawców usług płatniczych w Polsce, do którego należą Przelewy24, DotPay i eCard.

    • Prowizja za transfer/przelew: 1,9%
    • Obsługiwane kanały płatności: transfery bankowe, płatność kartą, płatności mobilne, PayPal, płatności cykliczne, płatności SMS, Blik
    • Zalety: błyskawiczna wypłata środków zgromadzonych na koncie przejściowym, możliwość tworzenia przez klienta kont dedykowanych dla danych sklepów
    • Opłata aktywacyjna: 0 zł (1,5 zł przelew weryfikacyjny zwracany na konto)
    • Środki pieniężne na koncie sklepu: możliwość wypłaty z konta przejściowego w każdej chwili (realizacja 24 godziny)

    Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o Przelewy24, sprawdź naszą stronę FAQ lub zobacz nasze demo.

    „Komisja” i „opłata”

    Płatności Dotpay

    Dotpay jest własnością skandynawskiej firmy Nets.

    • Obsługiwane kanały płatności: płatności kartą, przelewy internetowe, płatności mobilne, płatności SMS, PayPal, Blik
    • Prowizja za transfer/przelew: 1,9%
    • Środki pieniężne na koncie sklepu: dostęp na koncie przejściowym w dowolnej chwili
    • Opłata aktywacyjna: 10 zł
    • Zalety: nie wymagana działalność gospodarcza, możliwość dokonywania zwrotów, brak minimalnej kwoty wypłaty z konta przejściowego oraz brak opłaty za transfer środków na konto firmy

    Dotpay to platforma, która pozwala ludziom dzielić się wiedzą o tym, jak tworzyć pieniądze online.

    www.dotpay.pl.

    Międzynarodowe bramki płatności

    Jeśli chcesz sprzedawać swoje produkty globalnie, powinieneś skorzystać z PayPal, Stripe, Sofort, Klarna lub Amazon Pay.

    Płatność PayPal

    PayPal to system, który umożliwia ludziom płacenie innym kartą kredytową lub przelewanie pieniędzy z konta bankowego lub konta PayPal. Usługa jest dostępna zarówno dla firm, jak i osób prywatnych, które posiadają ważny adres e-mail powiązany z kontem PayPal. Usługa płatności jest oparta na zasadzie wirtualnej kasy. Korzystając z tej usługi, można dokonywać płatności online za pomocą karty kredytowej lub przelewać środki z konta PayPal. Konto PayPal można zasilić przelewem z konta bankowego lub innego banku.

    Serwis jest liderem w płatnościach online, obecnym w 190 krajach, a w 23 z nich posiada lokalne usługi internetowe. Umożliwia płatności w 25 walutach i jest dostępny w 23 różnych krajach.

    • Obsługiwane kanały płatności: karty kredytowe, konto PayPal (wirtualny portfel)
    • Zalety: międzynarodowy zasięg, rozpoznawalności płatności w Polsce
    • Prowizja za transfer/przelew: kwota przelewu do 5 000 zł opłata za transakcję 2,9 % + 0,80 zł
    • Opłata aktywacyjna: brak

    www.paypal.com.

    Płatność Stripe

    Stripe to międzynarodowy system płatności online, który pozwala na przyjmowanie płatności z dowolnego miejsca na świecie. Płatności Stripe to prosty sposób na akceptowanie płatności w Twoim sklepie internetowym.

    • Obsługiwane kanały płatności: płatności Apple Pay, Google Pay, karty Visa, MasterCard, American Express, Discover, JCB i Diners Club, a nawet Bitcoin
    • Opłata aktywacyjna: brak
    • Zalety: obsługa subskrypcji i ponowne użycie kart, płatność Apple Pay i Google Pay
    • Prowizja za transfer/przelew: 1.4% kwoty transakcji + 1 zł

    www.stripe.com | cennik

    10. Integracje bramek płatności

    Bramki płatności są ważną częścią ecommerce. Pomagają one upewnić się, że wszystkie pieniądze trafiają tam, gdzie powinny, kontrolując kto ma dostęp do środków, czy płatność jest udana i ile pieniędzy powinno trafić do każdej osoby.

    Mniej znanego dostawcę powinieneś wybrać tylko wtedy, gdy wiesz, że bez problemu zintegrujesz go z wybraną przez siebie platformą. W przeciwnym razie integracja z platformą kosztowałaby Cię około 200 zł.

    › Bramki płatności WooCommerce

    Jeśli chcesz umożliwić klientom szybką płatność, upewnij się, że sprzedawca weryfikuje warunki transakcji i zezwala im na kontynuację. W przeciwnym razie nie będą mogli dokonać płatności.

    11. Płatności odroczone

    Popularnym sposobem finansowania w sklepach e-commerce są płatności odroczone. Jest to szybki i wygodny sposób, który pomaga klientom sfinansować zakup, który w innym przypadku byłby niemożliwy. Dzięki temu rozwiązaniu kupujący, którzy zamawiają produkt online, mogą go otrzymać natychmiast po wpłaceniu całej kwoty lub krótko po tym. Dodatkowo, mogą przedłużyć termin płatności do momentu, kiedy będą w stanie dokonać pełnej wpłaty. Na przykład, jeśli planujesz zakup telewizora do domu, możesz go zamówić, a następnie zapłacić za niego w ratach. W przypadku elektroniki, konsumenci często wolą kupować rzeczy na kredyt, ponieważ jest to tańsze niż wpłacenie zaliczki lub zapłacenie za produkt.

    Przy płatności odroczonej płatność za produkt jest odroczona na 30 dni. Klienci, którzy wybiorą tę opcję nie muszą ponosić dodatkowych opłat z tego tytułu. Najlepszym scenariuszem jest sytuacja, w której klient nie płaci w terminie i musi zapłacić prowizję. W przypadku dużej ilości zamówień, zwiększa to wysokość prowizji.

    Decyzja o przyznaniu odroczonego terminu płatności za zakup towaru zależy od oceny wiarygodności kredytowej klienta. Podstawą do tego jest to, że klient jest w stanie zapłacić uzgodnioną kwotę w ustalonym terminie.

    › Płatności odroczone – opis rozwiązań

    Do firm udostępniających polskim klientom płatności odroczone, które mogą je zintegrować ze swoimi sklepami internetowymi, należą: Klarna, Twisto, PayPo, Przelewy24, Dotpay, PayU.

    Podsumowanie

    Wybór bramki płatności na stronie internetowej polega na podjęciu decyzji, czy zainstalować bramkę płatności. Bramki płatności przyspieszają proces zakupu i pozwalają klientom na szybsze zakupy. Przyciągają one również więcej klientów na Twoją stronę i poprawiają konwersję.

    Zanim zarejestrujesz się z bramą płatniczą, odrób pracę domową i sprawdź warunki wszelkich dostępnych ofert. Mogą się one różnić w zależności od operatora bramy płatniczej. Zawsze warto zapytać, czy można uzyskać więcej usług, ponieważ usługi oferowane przez daną bramę płatniczą mogą być niewystarczające. Nie zapomnij sprawdzić innych platform, aby uzyskać lepsze wyniki. Przed wyborem jakiegokolwiek operatora, zapoznaj się z jego warunkami i dowiedz się, czy istnieją dodatkowe usługi, które mogliśmy pominąć w naszej analizie.

    Bramki płatności dostępne dzisiaj istnieją już od dłuższego czasu. To sprawia, że wybór najbardziej odpowiedniej bramy dla Ciebie trochę wyzwanie. Możesz również czuć się niepewnie, co do tego, która bramka płatności jest właśnie dla Ciebie. Możemy jednak ułatwić Ci dokonanie właściwego wyboru. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące konkretnej bramy płatności, skontaktuj się z nią i uzyskaj potrzebne informacje. Lub, jeśli nie masz żadnych pytań i są gotowe do zakupu, a następnie zalecamy, aby skontaktować się z

    Masz Pytanie ?
    Odpowiemy na wszystkie pytania
    Udostępnij ten post
    Przeczytaj Więcej Na Naszym Blogu
    Potrzebujesz pomocy ?
    Zaufaj naszemu specjaliście
    Strony www Sanok