Pozycjonowanie Stron Internetowych

Skuteczne Pozycjonowanie już od 499 zł netto

pozycjonowanie Stron Internetowych

Co to jest pozycjonowanie?

Aby Twoja strona była widoczna w internecie i zwiększyła swoją widoczność, przeprowadzamy pozycjonowanie SEO, które polega na szerokiej i szczegółowej optymalizacji. Do tych elementów należą:

Pozycjonowanie to taktyka marketingowa mająca na celu pozycjonowanie słowa kluczowego jak najwyżej na stronach wyników wyszukiwania. Jest uważany za jeden z najważniejszych aspektów SEO.

Celem pozycjonowania strony internetowej jest skierowanie odwiedzających na stronę internetową.

Główne działania związane z pozycjonowaniem serwisu to przede wszystkim czynności związane z tworzeniem i optymalizacją treści na stronie oraz pozyskiwaniem linków przychodzących, a także ulepszaniem technicznym serwisu.

Pozycjonowanie witryny to proces optymalizacji widoczności witryny na stronach wyników wyszukiwania (SERP). Ta optymalizacja może obejmować edycję treści, kodowanie, marketing w mediach społecznościowych lub inne powiązane zadania.

pozycjonowanie Stron Internetowych

OFERTA I ZAKRES USŁUG POZYCJONOWANIA STRON WWW

Aby Twoja strona była widoczna w internecie i zwiększyła swoją widoczność, przeprowadzamy pozycjonowanie SEO, które polega na szerokiej i szczegółowej optymalizacji.

Audyt Seo

Audyt seo umożliwia analizę stanu zastanego witryny, określenie problemów i błedów oraz może zaproponować rozwiązania tych problemów

Strategia SEO

Strategia SEO pomoże Ci osiągnąć wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania. Im więcej osób będzie w stanie Cię znaleźć, tym więcej otrzymasz konwersji.

Techniczne SEO

Zadbamy o aspekty techniczne, wdrożymy korekty audytu i zoptymalizujemy Twoje potrzeby biznesowe.

Optymalizacja SEO

Strony4u może pomóc Twojej firmie w rozwoju dzięki naszym usługom projektowania i tworzenia stron internetowych. Pomożemy Ci zrozumieć najważniejsze aspekty projektowania strony internetowej i jak najlepiej ją wykorzystać dla Twojego biznesu.

Link Building

Jesteśmy wielokrotnie nagradzaną agencją cyfrową, która tworzy sklepy internetowe dla firm o różnych kształtach i rozmiarach. Możemy upewnić się, że Twoja witryna sklepowa jest responsywna, bezpieczna i ma najlepsze współczynniki konwersji.

Content Marketing​

Audyt i analiza stron internetowych to usługa, która pomaga marketerom internetowym i właścicielom stron internetowych identyfikować i rozwiązywać problemy techniczne oraz ulepszać ich witrynę. Twoja sprzedaż spadła? Pomożemy Ci zidentyfikować problem.

Ile kosztuje pozycjonowanie strony internetowej ?

Pozycjonowanie Wycena/Cennik

Właściwe zarządzanie czasem i pieniędzmi ma kluczowe znaczenie dla uzyskania wysokiej pozycji witryny w wyszukiwarkach – bez ich wystarczającej ilości prawdopodobnie nigdy nie przyciągnie uwagi głównych wyszukiwarek.

Pozycjonowanie firmy może uwzględniać wiele czynników oraz ich wpływ na firmę i branżę. Ważne jest, aby zastanowić się, jakie aspekty Twojej firmy wyróżniają się, lokalizacja, a także baza klientów.

Pamiętaj, że:

Nasi eksperci SEO strategicznie zaplanują i rozmieszczą nieograniczoną liczbę słów kluczowych, dzięki czemu znajdziesz się w wynikach wyszukiwania.

cena za pozycjonowanie zależy od wybranych przez Ciebie konkurencyjnych słów kluczowych – bardziej konkurencyjne będą kosztować więcej

nasze wyceny zwykle wahamy się w granicach 1000 zł do 10 000 zł netto

Skoncentrujemy się na zwiększeniu ruchu w Twojej witrynie, sprzedaży, zapytań i konwersji poprzez poprawę rankingów dla 3 najlepszych stron Twojej witryny w Google.

Dokładamy wszelkich starań, aby dowiedzieć się, co umieścić w treści SEO, aby Twoja strona była zoptymalizowana pod kątem algorytmu rankingu Google.

możemy dostarczyć dogłębne wyceny dla branż, których wartość jest niezwykle trudna do oszacowania

Rozliczamy się w miesięcznym abonamencie.

Oferujemy umowę, która nie ma określonego czasu trwania.

Chcesz zobaczyć, ile będziesz musiał wydać na swoją nową witrynę? Zamów wycenę!

Jak Google pozycjonuje strony w wynikach wyszukiwania?

Kolejność, w jakiej pojawiają się poszczególne strony nie jest przypadkowa. Ranking wyszukiwarki ustalany jest na podstawie ponad 200 mierzalnych i jednoznacznych czynników. Należą do nich tak zwane "czynniki zewnętrzne", takie jak liczba linków prowadzących do strony, popularność strony, częstotliwość jej wyszukiwania, częstotliwość pojawiania się w wyszukiwarkach i stopień jej znajomości. Są one połączone z "czynnikami wewnętrznymi", którymi są liczba słów kluczowych, którePełna lista czynników, które Google bierze pod uwagę nie jest znana, ale od marca 2018 roku wiadomo, że najważniejsze są trzy elementy:RankBrain – system uczący się Google, który, jako część algorytmu, interpretuje zapytania wprowadzane do wyszukiwarki i pomaga w wyświetlaniu wyników zgodnych z intencjami użytkowników, niekoniecznie poprzez ścisłe dopasowanie słów kluczowych tak, jak to się działo wcześniej. content na stronie i linki prowadzące do serwisu,Pozycjonując stronę internetową, powinieneś pomyśleć o poprawieniu kodu i struktury swojej strony. Powinieneś rozszerzyć zawartość swojej strony poprzez opracowanie nowych treści i stworzyć przyjazny dla użytkownika interfejs. Aby tworzyć linki, powinieneś ułatwić odwiedzającym odwiedzanie Twojej strony.

Jaką skuteczność ma pozycjonowanie?

Jak skuteczne jest SEO? Jak wygląda pierwsza strona wyników wyszukiwania? Algorytmy wyszukiwarek, takie jak Google i Bing, robią kilka podstawowych rzeczy. Starają się dopasować Twoje zapytania do odpowiednich wyników, patrząc na takie rzeczy, jak jakość treści i gęstość słów kluczowych.Dobrą praktyką, która zapewni wysoką pozycję w rankingu, jest umieszczenie Twojej strony jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Najpopularniejsza wyszukiwarka Google wyświetla 10 stron ze standardowymi ustawieniami - ignorując reklamy. Oznacza to, że na pierwsze dziesięć wyników nie ma wpływu historia przeglądania, lokalizacja geograficzna ani żadne inne narzędzia Google. Jak to wpływa na sposób, w jaki znajdujemy informacje w Internecie?W rzeczywistości dla większości ludzi wystarczy szybkie skanowanie pierwszej strony wyników wyszukiwania. Jeśli wynik nie znajduje się na pierwszej stronie, nie zobaczą go.

Ile trwa pozycjonowanie strony internetowej lub sklepu ?

Wiemy, że Google docenia modyfikacje stron internetowych, ale czy zastanawiałeś się, jaka jest cena? Wartość SEO różni się w zależności od strategii i podejścia. I nie ma jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie. To, jak długo potrwa zanim pojawią się rezultaty SEO, zależy również od: budżetu przeznaczonego na prace SEO oraz przyjętej strategii SEO.Dobry specjalista nie będzie w stanie zapewnić Ci wysokiej pozycji w ciągu miesiąca, ale wykona rozsądne ruchy, aby w jak najkrótszym czasie uzyskać pozycję z wysoką oceną i widocznością. Znajomość podstaw SEO jest kluczem do skutecznego marketingu online. Dzięki fachowej wiedzy będziesz w stanie właściwie wykorzystać swój budżet i osiągnąć lepsze wyniki, nie czekając, aż ktoś inny przekona Cię, dlaczego jest to konieczne. Od czasu do czasu Google będzie karać wiele stron internetowych z powodu naruszenia wytycznych. Aby budować zaufanie i poprawiać wyniki, musimy upewnić się, że nie łamiemy żadnych zasad. branży, w której działasz – w jednej branży łatwiej jest zaistnieć, w innej potrzeba dużo więcej czasu, warto tutaj też uwzględnić to, czy działasz w całym kraju, czy tylko w swoim regionie; zastosowanej strategii SEO – nie każdy pozycjoner ma taką samą strategię, dla jednych ważny jest szybki wzrost pozycji oraz wzrost ruchu na stronie www, nie patrząc przy tym na konsekwencje, inni zdecydują się na kompleksowe pozycjonowanie stron, które zajmuje więcej czasu, ale przynosi większe korzyści; W większości przypadków, jeśli chcesz pokonać konkurencję, musisz poświęcić więcej czasu na działania, które doprowadzą do większej widoczności w wyszukiwarkach. To jest coś, co często jest pomijane przez wiele firm, ponieważ koszt związany ze strategią może nie być postrzegany jako opłacalny w krótkim okresie.Ranking wyszukiwarek ustalany jest na podstawie ponad 200 mierzalnych i jednoznacznych czynników. Należą do nich słowa kluczowe, zawartość strony, tematyka, jak często jest aktualizowana, jak trafna jest dla danego tematu, czy wykorzystuje określone taktyki SEO, takie jak gęstość słów kluczowych i opisy meta. Należą do nich tak zwane "czynniki zewnętrzne", takie jak liczba linków prowadzących do strony, popularność strony, częstotliwość jej wyszukiwania, częstotliwość pojawiania się w wyszukiwarkach i stopień jej znajomości. Te wewnętrzne czynniki składają się na dobry artykuł. Im więcej słów odnosi się do twojego tematu, tym lepiej. Powinieneś również upewnić się, że Twój artykuł jest dobrze napisany i angażuje czytelnika. W ten sposób będziesz mógł ich oczarować i utrzymać ich uwagę, gdy będą czytać Twoje treści.Ponieważ wgląd w metody rankingowe Google pozostaje ograniczony, okaże się, w jaki sposób firma określa, które witryny promować w swoich wynikach wyszukiwania. Ustalono jednak, że obecnie w grę wchodzą trzy ważne czynniki:RankBrain to system nauki Google, który pomaga w wynikach wyszukiwania - jest częścią algorytmu i może interpretować zapytania, aby wyświetlić to, czego potrzebujesz. niekoniecznie poprzez ścisłe dopasowanie słów kluczowych tak, jak to się działo wcześniej. Możesz również znaleźć inne powiązane treści na stronie i linki prowadzące do stronyStrony internetowe to kręgosłup współczesnego marketingu. Aby odnieść sukces, musisz pomyśleć o ulepszeniu kodu i struktury swojej witryny. Ułatwi to wyszukiwarkom indeksowanie Twojej witryny, a ludziom znalezienie Twoich treści w wyszukiwarce. Powinieneś rozszerzyć zawartość swojej strony poprzez opracowanie nowych treści i stworzyć przyjazny dla użytkownika interfejs. Aby tworzyć linki, powinieneś ułatwić odwiedzającym odwiedzanie Twojej strony.

Efektywne pozycjonowanie stron to szansa

Gdy wyszukujesz w internecie, widoczność na wysokich pozycjach w Google zwiększy ruch i liczbę użytkowników. To spowoduje wzrost sprzedaży. Wyniki nie będą jednak natychmiastowe, nastąpią po pewnym czasie.Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek (SEO) oznacza, że strony internetowe będą miały większą szansę na pojawienie się w wynikach wyszukiwania. Będzie to oznaczało wzrost ruchu na stronach.Jak zwiększyliśmy widoczność dla klienta z branży szkoleniowej o 231% poprzez SEO?Jak dzięki SEO poprawiliśmy widoczność naszej strony o 1266%?Widoczność w wyszukiwarce Google dla Twojej strony internetowej wzbudzi zaufanie i zbuduje świadomość Twojej marki. Obecność w wynikach wyszukiwania dla wielu fraz kluczowych sprawi, że Twoi potencjalni klienci będą Cię kojarzyć. Wyszukiwarki Google pokazują, że wysokie pozycje dla określonych słów kluczowych pomogą zbudować wiarygodność w oczach odbiorców.W Polsce najpopularniejszą wyszukiwarką jest Google. Dostarcza ona użytkownikom największą ilość danych i informacji dostępnych w Internecie, a za jej pośrednictwem łatwo jest znaleźć w Internecie wszystko. Google zapewnia również swoim użytkownikom największą liczbę aktywnych użytkowników oraz największą częstotliwość korzystania z wyszukiwarki.Jeśli nie realizujesz swojej strategii marketingowej za pomocą dobrych usług SEO, prawdopodobnie tracisz i marnujesz największy potencjał marketingowy i sprzedażowy, jaki jest obecnie dostępny.Liderzy dbają o nią. Inwestują w nią! Wierzą w pozycjonowanie.Jeśli szukasz firmy SEO, poproś ich o wycenę.Po prostu chcesz mieć sposób na dystrybucję swoich produktów online. chcesz rozwijać swój biznes, Twoja strona internetowa jest Twoim głównym kanałem marketingowym i sprzedażowym. Twoje produkty/usługi już się sprzedają (np. online, dzięki kampaniom Google Ads lub offline), Chcesz zwiększyć ruch, stosując systematyczne, inteligentne podejście? oferujesz produkty i usługi, których klienci szukają w Google, wiesz, że musisz być widoczny w wynikach wyszukiwania mimo tego, że sprzedajesz tylko offline, chcesz zwiększyć sprzedaż, myślisz strategicznie i długoterminowo, chcesz budować markę online i offline.

Google Maps / Google Business

Kluczowym miejscem, w którym powinieneś prowadzić działania z zakresu pozycjonowania Twoich stron, są też Mapy Google. Mechanizm wyświetlania wyników dopasowanych do obecnego położenia użytkownika wyszukiwarki Google (wykorzystanie geolokalizacji) najskuteczniej wykorzystywany jest w pozycjonowaniu lokalnym.Na czym to polega? Posłużmy się przykładem. Załóżmy, że mieszkasz na stałe we Wrocławiu, w łazience zepsuł Ci się kran, więc potrzebujesz pomocy fachowcy – hydraulika – który naprawi tę niespodziewaną usterkę, ewentualnie sprawdzi też instalację, a może nawet zakupi nową baterię łazienkową i od razu ją wymieni. Wpisując w wyszukiwarce hasło „hydraulik”, oczekujesz, że w wynikach pojawią się firmy z Twojej okolicy, a nie z drugiego krańca Polski – szukasz pomocy, która będzie „pod ręką”. Google doskonale o tym wie, dlatego – mając możliwość określenia Twojej obecnej lokalizacji za pomocą GPS – w odpowiedzi na Twoje zapytanie wyświetli przede wszystkim mapkę z pobliskimi punktami usług hydraulicznych wraz z podstawowymi informacjami na ich temat. Na przykład zapytanie z lokalizacji Wrocław, wyświetli wyniki z Wrocławia nawet gdy użytkownik nie dopisze miasta – w tym wypadku stolicy Dolnego Śląska.Jak możemy oczekiwać, że nasza firma będzie pojawiać się w wynikach wyszukiwania, jeśli nie podejmiemy odpowiednich kroków? Oto kilka podstaw, o których warto pamiętać. Załóż konto w Google Moja Firma, dodaj adres firmy, numer telefonu, dane kontaktowe, godziny otwarcia, produkty, a także upewnij się, że jasno opisujesz firmę i oferujesz zdjęcia firmy oraz jej logo. Jeśli nie masz jeszcze strony internetowej, umieść link do swojej strony w Mapach Google i na swojej stronie internetowej. Upewnij się również, że łączysz swoją wizytówkę z witryną.Na pozycję stron internetowych w Mapach Google wpływają także inne czynniki, m.in. liczba pozytywnych opinii, jakie użytkownicy pozostawili na temat danej witryny, a także częstotliwość publikowania takich samych lub podobnych wpisów na danej stronie. Wyprzedzenie konkurencji w Mapach Google jest możliwe również poprzez zamieszczanie reklam i ofert, informowanie potencjalnych klientów o dostępności nowych lub popularnych produktów, a także o wydarzeniach, które organizujesz w swoim sklepie.

Często zadawane pytania

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Zacznij pozyskiwać klienta w internecie

Bezpłatna Konsultacja